daveyennickinmiddenamerika.reismee.nl

Einduuuh

260818, 270819 & 280819

Deze dagen voelen als een cadeautje. We eten lekker, we drinken een fles rode wijn en drinken een respectabel aantal biertjes. San Blas is pittig geweest. De twee dagen op de zeilboot waren prachtig, maar het wiegen van de golven zijn wij stadters niet gewend en het gaf een jetlag-achtig gevoel. Ondanks dat we het voor geen goud hadden willen missen voelen we wel dat de tankjes wat leeg zijn.

We duiken dagelijks lekker de sauna, het Turks stoombad en het zwembad in en chillen lekker met YouTube en een goed boek in het kingsize bed. Heeeeeerlijk om zo af te kunnen sluiten.

Davey heeft het al vier jaar over een tattoo die ze wil laten zetten voor haar moeder. Alle puzzelstukjes (wat voor een tattoo en de achterliggende betekenis) vallen deze reis op hun plek. Ook het feit dat de tattoo tijdens deze reis gezet kan worden en we een absolute top tattoo-artiest hebben gevonden, maken dat Davey op de dag voor vertrek de tattoo laat zetten. Echt prachtig geworden. Ook Christel is tot tranen toe geroerd, mooi om jullie band op deze wijze bezegeld te zien worden!

De tassen waren al eerder gepakt en inmiddels hangen we in de lucht terug naar het thuisfront. Thuis wacht ons een nieuwe uitdaging, namelijk ons pas aangeschafte nieuwe stulpje. Onze handen jeuken!

Leuk dat jullie ons wederom gevolgd hebben.

Tot de volgende keer!

Adios! Hasta luego en ciao!